PRISER VISAS INKL. MOMS
PRISER VISAS EXKL. MOMS

Support

Vill du komma i kontakt med oss gällande någon av våra produkter? Här erbjuder vi flera olika sätt att hitta svar på dina frågor eller få hjälp med det du behöver. Vi finns här för dig så tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar eller frågor.

hitta svar i vårt KUNDFORUM

HITTA SVAR OCH HJÄLP ANDRA

Chatta med oss

öppettider Mån – Fre 08:00 – 15:00

Support och service

Skicka in din produkt för service och sök efter serviceverkstäder.

VILL DU PRATA MED OSS? 08 – 771 39 37

Manualer, drivrutiner, mjukvara och produktregistrering

Besök vårt nedadningscenter för att ta del av de senaste versionerna av manualer, drivrutiner, appar, specifikationer och möjlighet för att registrera din produkt.

Interaktiv guide

En interaktiv sida som guidar dig genom hörluarnas viktigaste funktioner.

Starta guiden

FAQ

När kommer produkten i lager?

Våra hörselskydd tillverkas just nu och beräknas börja levereras ut under andra halvan av Q4 – 2018. Du har redan nu möjlighet att lägga en förorder. Självklart behöver du inte betala något förrän varan finns i lager.

När betalar jag min förorder?

För dig som är fakturakund skickas fakturan efter att vi fått varan i lager och skickat ut din order. Kunder som vill betala med kort har möjlighet att lägga en förorder och kortet debiteras inte förrän varan finns i lager och skickas ut från oss. Du kan med andra ord lägga en förorder redan nu och känna dig trygg med att du inte betalar något förrän varan finns redo för leverans.

Hur ändrar jag eller avbryter min order?

Kontakta oss så snart som möjligt på [email protected] efter att du lagt din beställning. Vänligen inkludera ditt ordernummer i mejlet. Det är viktigt att du kontaktar oss så snart som möjligt så att vi hinner stoppa utskicket av din order.

När kommer min order fram?

Alla beställningar innan 14:00 skickas normalt samma dag (eller nästföljande arbetsdag vid helgdag). Inkomna beställningar efter 14.00 skickas nästkommande arbetsdag. Din produkt levereras normalt inom 24h (inom Sverige) efter att produkten skickats.

Vem kontaktar jag om jag har frågor om min produkt?

Du är välkommen att ta kontakt med oss via https://www.guardio.se/kontakt alternativt via chatten på vår hemsida. Våra återförsäljare runt om i landet är utbildade och kan hjälpa dig om du köpt hörlurarna via de.

Var får jag tag på en användarmanual?

Om du har förlorat din användarmanual så kan du ladda ner en elektronisk version via länken till vårt download center. Du kan även ladda ner vår app där manualen finns inlagd.

När kommer min order fram?

Alla beställningar innan 14:00 skickas normalt samma dag (eller nästföljande arbetsdag vid helgdag). Inkomna beställningar efter 14.00 skickas nästkommande arbetsdag. Din produkt levereras normalt inom 24h (inom Sverige) efter att produkten skickats. Notera att våra hörselskydd just nu inte finns i lager. Beräknad leverans är andra halvan av Q4 2018